Bibi Ramjani Ilias Khan - President Kelantan

Biografi Profil Biodata Bibi Ramjani Ilias Khan - President Kelantan FABibi Ramjani Ilias Khan adalah Wanita Pertama President Kelantan FA. Bibi Ramjani seoarang Usahawan wanita yang baru dilantik sebagai Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), bertekad untuk melakukan perubahan sebaiknya pada pasukan The Red Warriors (TRW). Bibi Ramjani yang tidak menyangka dengan kemenangan itu menyifatkan, tanggungjawab baharu yang digalas itu memberi makna bahawa penyokong mahukan perubahan oleh barisan kepimpinan KAFA.

Bibi Ramjani mendapat sebanyak 32 undi sekali sekali gus menewaskan Datuk Muhammad Nasir Hamzah yang memperoleh 19 undi. Bibi Ramjani berkata, walaupun beliau mengemudi KAFA, namun tidak bermakna beliau akan mengurus tadbir badan induk itu mengikut caranya tanpa berbincang dengan pasukan kepimpinan. Mengulas lanjut mengenai masalah kewangan dan tunggakan hutang, Bibi meminta penyokong memberi sedikit masa dan berjanji akan menyelesaikan perkara itu sebelum tarikh tutup pendaftaran lesen.

Klub Sepak Bola Kelantan (bahasa Melayu: Persatuan Bola Sepak Kelantan) merupakan salah satu klub sepak bola di Malaysia. Klub ini di bawah naungan Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA). Klub ini merupakan salah satu klub dalam Liga Super Malaysia, yaitu liga tingkat tertinggi dalam Liga Malaysia. Pada musim 2011 pasukan Kelantan berhasil mencetak sejarah sebagai pertama kali menjuarai Liga Super Malaysia.

Pada musim 2007-2008, pasukan Kelantan menerima dukungan yang terbaik dengan stadion utamanya, Stadion Sultan Mohammad IV yang dihadiri banyak pendukung. Ini sekaligus menyaksikan Kelantan dengan rekor tanpa kalah di kandangnya sendiri pada perlawanan liga. Walau bagaimanapun rekod itu tercalar pada perlawanan Piala Malaysia melawan Terengganu. Permainan tersebut menghasilkan nilai bagi Kelantan 0-1. - #See more : Biodata Mahadzir Lokman - Pembawa Acara Malaysia